Retour policy

Zijn de items niet helemaal wat je in gedachten had? Jammer, maar dat kan gebeuren!

Lees hieronder hoe je je bestelling kunt retourneren.

 

Meld je retour aan via customercare@femmedaffaires.be en verzend het pakket terug naar volgend adres:  

 

Femme d’affaires

Gouverneur Verwilghensingel 30/2

3500 Hasselt (België)

 

 

Voorwaarden om te retourneren:

  • De retourkosten worden volledig betaald door de klant en zijn op eigen risico. De klant is verantwoordelijk voor eventuele schade of verlies (door transport). Daarom kan het handig zijn om je bestelling op te sturen aan de hand van een trackingcode, zodat je een bewijs van verzending hebt.  
  • Items dienen in originele staat, met label, geretourneerd te worden.
  • Solden, beauty-artikelen, horloges en lingerie/badkleding kunnen niet geretourneerd worden.
  • Artikelen die make-up vlekken hebben door het passen, kunnen niet als retour worden geaccepteerd.

 

 

Artikel ruilen

Wens je je artikel in te ruilen voor een ander artikel of maat, dat is helemaal geen probleem!

Stuur een mail naar customercare@femmedaffaires.be en vermeld het artikel en de maat die je in ruil wenst te ontvangen.

Enkel artikels die nieuw, ongedragen, onbeschadigd en met alle bijhorende labels, worden geretourneerd. Wel draag je zelf de kosten voor terugzending van het artikel. Voldoet je retourzending niet aan eerst vermelde eisen, zal de bestelling worden teruggestuurd naar jou.

 

 

Terugbetaling

Zodra je retour is ontvangen en geïnspecteerd, sturen we je een mail om je op de hoogte te stellen van je terugbetaling. Vervolgens wordt je teruggave verwerkt en wordt het bedrag terug gestort via dezelfde betaalmethode als de oorspronkelijke bestelling betaald werd. De verzendingskosten bij een retour zijn volledig voor je eigen rekening en op je eigen verantwoordelijkheid.

 

 

Heb je bijkomende vragen of opmerkingen? Aarzel dan niet om contact op te nemen via mail customercare@femmedaffaires.be, we helpen je graag verder!